ADVOCACY

11 10 2008

Proiect Fundatie SOROS

New Media: Blogul ca mijloc de advocacy

Programul isi propune sa incurajeze si sa sprijine organizatiile neguvernamentale sa utilizeze noile tehnologii (web 2.0) in scopul promovarii si cresterii transparentei actiunilor pe care le desfasoara.

New Media: Blogul ca mijloc de advocacy se adreseaza organizatiilor neguvernamentale active, in special celor cu bugete mici si cu vizibilitate scazuta in mass-media traditionale. Intr-o prima faza vor fi selectate cinci organizatii, care vor fi sprijinite sa isi infiinteze bloguri si sa se autopromoveze pe aceasta cale, dar si prin interemediul celorlalte componente denumite generic „web 2.0” (wiki, tagging, video sharing etc), beneficiind si de mentorat din partea unui trainer new media. In faza a doua, organizatiile neguvernamentale selectate vor fi invitate sa isi prezinte, in fata altor organizatii similare, experientele in blogosfera si rezultatele introducerii in activitatea lor a acestei forme moderne si (inca) neconventionale de comunicare. Obiectivul final al acestei componente a programului este de a creste vizibilitatea actiunilor organizatiilor neguvernamentale cu bugete reduse de relatii publice si de a crea comunitati virtuale in care acestea sa poata sa comunice cu acei membri care impartasesc aceleasi valori si care ar putea, eventual, sa se implice si in actiunile si programele organizatiilor respective.


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s




%d blogeri au apreciat asta: